hennes dag.


en riktigt fin och ljuvligt härlig Mors dag har det varit denna söndag och jag kan inte annat än säga

mamma jag älskar dig ♥ jag vet att ord inte räcker till. men jag vet även att du känner i hjärtat hur mycket du betyder för mig. så himla fin mamma som du har ingen annan på detta runda klot. tack för att du finns där, i vått och torrt, sol och moln, regn och glädje. tack ♥


den allra finaste mamma ♥


och så kör vi en liten dagens middagstallrik på det :)



paprikarubbad fläskkarré (rester från gårdagens middag)
grillad zucchini
grillad paprika
isbergssallad, rädisa, gräslök, päron
iskall hemgjord gazpacho (recept)

vilken härlig tallrik att avnjuta ute i gräset. kvällssolen värmde och grönskan stod som spön i backen. jag bara älskart! och hörrni, denna gazpacho... så sval, frisk och läskande. denna får ni bara inte missa och däför lägger jag ut receptet imorgon. så kära ni, håll utkik :)



underbara sommar !


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar dig med gullo!

Tack för en fin stund tillsammans med alla mina älskade barn. Gulligt ordnat av er med gofika i det vackra försommar vädret.

2012-05-28 @ 19:14:06
Postat av: Mikaela

mycmet god mat man hittade här :)

2012-05-30 @ 22:13:54
URL: http://somethingaboutcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0