inför årets andra lopp!


det vankas löparfest istaden; Blodomloppet går av stapeln ikväll och jag är med och springer. även om Vårruset är mitt favoritlopp är det alltid skoj att delta i liknande lopp (nu har jag "endast" sprungit ett flertal år i Vårruset samt Blodomloppet, men ni förstår vad jag menar ;) och få vara en del av folklig glädje och sprudlande energi.

vädret är sissodär; moln och 15 grader. säkert utomordentlig luft att springa i, men picknick efteråt känns sådär lockande. vi får se vad vi hittar på, men vilket som så behöver vi mat i magen. och hörrni, det blir vad vi gör det till och lite moln och kyla skrämmer inte bort oss :)

uppdatering om hur kvällen och loppet blev kommer imorgon, så håll lite utkik vettja,
jag önskar er en fortsatt fin kväll!

och så en glad bild på det!

egypten- 12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0