lyxig styrkemiddag.


denna dag har varit så fin, på alla sätt och vis. berättar mer om varför imorgon bitti/förmiddag :)
senare under eftermiddagen tillbringade jag på gymmet. inget bodypump denna fredag, men väl styrketräning bland maskinerna. hade pulsen uppe under hela passet vilket känns så skönt.

stretching, dusch och bastu innan jag cyklade hemåt i kvällssolen. och hemma väntade en riktigt lyxig fredagsmiddag. mysigt med bara mig själv och katten och snart ska vi kika på let's dance. jag hopaps innerligt att en viss person får fara hem därifrån denna kväll ;)



fläskytterfile med trattkantarellsås (
rester från fredagens middag)
ugnsrostad morot & vitkål
fräst zucchini, trattkantarell, rödpaprika & broccoli
sallad på isberg, rödpaprika & päron



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0