bröllop ♥


jag har varit ute i skogen och sprungit - utan att ramla! ;) känns fint.

men. det var inte det jag hoppade in för att säga. nej det var av en helt annan orsak. nämligen gårdagens fina högtid. min fina, älskade vackra mamma gifte sig nämligen igår.



nu är min bäste hassepappa en del av familjen på riktigt. jag fick äran att inte bara vara med som dotter, utan även som fotograf och vittne. visst kändes det fint, men inte lika vackert som brudparet. de var så glada och ljuvliga tillsammans att jag inte kunde hejda den tår som låg i ögat och lurade. 


pirrig brud med äppelblomster i famnen :)


äntligen gifta!





äppelblomster & vigselbevis.


hemma blev vi vittnen, jag och min nytillkomna "farbror", bjudna på en fin (och god!) smörgåstårta.

därefter for brudparet direkt till en för de mycket speciell ort för att där avnjuta en ljuvlig helg tillsammans. tack älskade ni för att jag fick vara med och i fotografier föreviga er dag. ni är så vackra ♥
jag älskar er.


finaste bruden i staden.


Kommentarer
Postat av: Malin - mamma till Alice & Lowe, lillasyster i magen! <3

Åh vilka härliga bilder! :)

Grattis till din mamma!

2012-05-19 @ 16:24:32
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, Malin vilka fina bilder :-) Mamma var så fin <3

2012-05-20 @ 11:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0