vårruset - 2012.


vilken underbar dag jag hade igår! den kunde i princip inte ha varit mycket bättre. vädret visade uppehåll, kvällssol och lagom springluft. jag slog, otroligt nog, min tid från i fjol - 24 min 25 sek! urkul :) jag slog mig sedan ner med medalj, vinnarpåse med smått och gott, bredde ut picknickfilten och väntade in mina två fina innan vi plockade fram godgod mat.

hemvägen bjöd på rapsfält, svenska åkrar, fina samtal och återigen rumpvärme med kvällsradio.
tack elin & mamma, jag älskar er av hela mitt hjärta ♥
jag är så himla glad!


mamma sprang även hon på bättre tid än hon väntat :)


jag var nysprungen, varm och glad!


finaste elin med finaste magen varierade rundan med både snabb gång och en del spring.


så slog vi oss ner på filten i gröngräset och plockade fram både det ena och det andra ur picknickkorgarna.


hej syster, hej medalj !


mmmmm.


mamma och elin njöt av god plockmat.


och det gjorde jag med.


i vinnarpåsen lades både det ena och det andra.



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken jättebra dag!

Jag är så stolt över att ni är mina barn.

Fina är ni alla 3.

Vilken lycka att ni finns.

Din blogg är så rolig att titta in på. Väldigt fina bilder och sen skriver du bra dessutom. <3

2012-05-16 @ 19:47:55
URL: http://malinsetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0