vilken härlig fredag!


hej på er!
jag är ganska nyinkommen efter en 30 minuters springtur ute i naturreservatet. soligt och SVETTIGT! men ack så härligt :)

ska alldeles strax sätta mig ner och njuta av nedanstående fredagsfrukost, otroligt god och trevlig. härliga corren och p4 morgon på radion blir ett riktigt fint sällskap.

senare idag blir det roligheter. bodypump vid 16 som alla fredagar och efter dusch, bastu och cykeltur hemåt far jag, mamma och elinsyster ner till stan för mat och bio.
"hungerspelen" ska ses och det ska bli kul att se om den är lika bra som boken. den ha rju fått riktigt bra betyg vad jag har hört - kul!

efter det lär jag vara helt slut, men kanske att det blir en liten mysig stund här hemma i min lilla etta innan sängen kallar. och kanske en liten smarrig toscabit får göra mig sällskap ;)

en fantastiskt bra start på denna helg helt enkelt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0