2 årskalas!

 
(jag finns även på Instagram - "hopemalin")
 
 
 
ja hörrni, det har varit en minst sagt händelserik vecka och jag medger att det känns ganska skönt att den snart är slut. terminsstart, födelsedag, ett mycket omvälvande telefonsamtal till en pappa, begravning och födelsedagskalas. det tar lite på krafterna.
 
men visst har det varit en bra vecka också! det är det som är aningens förvirrande just nu, att ena stunden mår jag toppen och i nästa känns det lite tungt. men jag är säker på att allt kommer ordna sig till det bästa i slutändan. 
 
härligt nog avslutades veckan med ett fint kalas. ett 2-årskalas rättare sagt! 
 
kakor och tårta.
 
men vad hände här då? surbulle på hög nivå ;)
 
sen blev det plötsligt glada miner (humöret svänger hej vilt ;).
 
toppluva i present :)
 
hembakad tårta :)
 
gick hallongrottorna hem hos födelsedagsbarnet eller inte? det är frågan ;)
 
emil - fina lilla unge ♥
 
haha ja vad ska man säga? ;)
 
elin var så fin :)
 
vi gjorde ett par roliga miner.
 
och mira övade på ålande-kryp-tekniken. 
 
 
tummen upp för ett hejdundrande 2årskalas! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0