livet.

 
finaste ni, jag hoppas ni har lite överseende med mina ibland lite deppiga inlägg. jag befinner mig i en väldigt omtumlande period i mitt liv och jag försöker hantera det på bästa vis. hur det går är jag inte riktigt på det klara med ännu, men än så länge känns det någorlunda okej.
 
eftersom jag sedan mellanstadiet tyckt väldigt mycket om att skriva och uttrycka mig i text, får denna blogg bli lite av ett sätt att skriva av mig på. ungefär som trubaduren som tar till sin gitarr och drar av ett riff när något gnager honom.. 
 
men trots det håller jag en liten tumme och en tå för att ni fortsätter kika in här ♥
det är så härligt att se att ni inte ger upp hoppet om denna lilla rackare till blogg :) (och om mig också för den delen).
 
exakt vad det hela handlar om kommer jag nog inte skriva här, men jag kan säga som så att det är mer än en faktor som gör att mina känslor förtillfället går lite uppochner. 
 
MEN! inte ska vi deppa ihop för det :) jag har ju en hel solig liten klump inom mig som bara måste få stråla lite. hur tufft, ledsamt och jobbigt mitt liv än kan vara så kommer jag nog alltid ha en liten solstråle som lyckas lysa igenom molnen :)
 
nu lite foton från dagen;
 
fått post och suktat lite till våren :)
 
pluggat och samtidigt avundats en snarkande kisse.
 
varit och tränat efter ett uppehåll på över 2 månader. känslan!!
 
kikat på när Ross och Rachel "were on a break".
 
och om en stund ska jag laga kvällens middag - lax! :)
 
 
jag hoppas att även ni har haft en bra dag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0