frukost 7 månader senare

 
7 månader har gått sedan jag senast öppnade upp detta fönster för att skriva en eller ett par rader här.
min fina lilla blogg. nästan så jag inte trodde det skulle gå att logga in när jag nu provade ;) 
 
men det gick ju fint och döm om min förvåning när jag såg att ni ännu kikar in på min blogg! trots mer än ett halvårs tystnad. det gör mig varm om hjärtat. och speciellt en kommentar fick min skrivarlust att dyka upp så smått.
 
kanske det är dags att damma av denna blogg? för hörrni, ni anar inte så många tips, recept, knep och gobitar jag har att bjuda på! som ni kanske vet (eller har missat), så finns jag på instagram, där jag uppdaterar desto mer. kika in där vettja! :)
 
"hopemalin".
 
tills dess. dagens frukost;
 
 
 
filmjölk, färska bär plockade från trädgården (hallon, röda krusbär, björnbär samt röda vinbär) och knäckebröd i små bitar. fullkomligt underbar frukost!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej Malin!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-09-10 @ 11:31:49
URL: http://www.hittarecept.se
Postat av: Ingela

Underbar blogg!

2014-02-20 @ 08:00:48
URL: http://www.peep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0