vilken flax!


idag hade jag tänkt ge min inställning till lever ännu en chans, men i sista stund ångrade jag mig.
istället blev det nedanstående tallrik till middag.


grillade kycklingben- och vingar, lättkokt färsk broccoli, små svenska delikatesstomater samt färsk mango.

jag hade beställt dem så jag fick dom alldeles nygrillade. tjejen bakom disken gav mig ett par extra kycklingvingar utan extra kostnad för att jag fick vänta ganska länge. så förutom de på denna bild låg ytterligare 4 vingar samt 1 ben i ugnen som även de hamnade i min mage :)
om det var gott? behöver jag svara? :)



Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, vad gott det ser ut med grillad kyckling. Behåll din inställning till lever, haha:)

2011-11-23 @ 20:37:35
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: Tess

mm, gott med kyckling!

Och håller med Helena här ovan, fy för lever. hehe :)

2011-11-24 @ 20:37:36
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0