en dag i oktober.


hejhopp!
såhär har har jag sett ut idag :)



på väg ut för en promenad - underbara höstväder!

när jag kom hem fick jag besök.



annars har jag ätit hemgjorda köttbullar och gudagod äppelpaj. hur ni fixar ihop denna makalöst smarriga paj med söta, mjuka äpplen och ett frasigt havretäcke ska jag berätta imorgon. för detta får ni bara inte missa.

jag var även inne i teboden idag och shoppade loss lite. nu finns 2 nya sorters grönt te och 2 sorters rött i mitt kök som jag inte testat tidigare. jag köpte dessutom en ny teburk (fast egentligen är jag verkligen i stort behov av fler nya teburkar..).
för det var jag värd.

är ni te-drickare? eller är det mer kaffe som gäller hos er? :)



nu ska jag krypa ner i sängen med dagens korsord. imorgon väntar ett dagspass på avdelningen. men hörrni kika in imorgon så ni inte missar en riktig smarrig äppelpaj. perfekt en höstig oktoberdag :)
vi ses!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0