fredagen den ljuvliga.

 
ah, vilken skön kväll jag har. fredagen den 13e har minsann visat sig från sin allra bästa sida, åtminstone åt mig :)
vaknade dock av världens kramp i vaden och jag låg och vred mig tills det gick över... usch, kramp är läskigt smärtsamt och trevligare sätt att vakna har jag ju varit med om!
 
men, resten av dagen har varit himla bra. god frukost, lite lunchhandling, ett något kort men ack så mysigt besök hos syrran, god lunch och sedan ett riktigt svettigt bodyattack nere på actic. topp!
 
redo för attacken! :)
 
cyklade hem i sommarkvällens sol (inget regn?!!) och känd emig så himla glad.
nu sitter jag på en balkong med kvällssol och njuter av stunden efter en god middag. omgiven av människor jag tycker om och med en skön ro i kroppen är jag så tillfreds just nu.
jag hoppas att även er dag har varit fin!
 
 
recept på kvällens middag, som var italiensk fläskfilé, finner ni HÄR.
 
fläskytterfilén är uppskuren och redo att serveras.
 
smörstekta kantareller, plockade av min extrafarbror uppe i norrland. så himla gott.
 
balsamugnsbakade små kvisttomater, ett ljuvligt tillbehör till det mesta. recept på dessa finner ni HÄR.
 
mmmmm!
 
tillsammans med ugnsbakad morot, rödlök & rödpaprika samt en fräsch blandad bladsallad med italiensk dressing var denna måltid alldeles perfekt.
 
njutning eller vad? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0