SVETT & middag.

 
kvällen har varit lika fin som resten av denna soliga torsdag. framåt eftermiddagen cyklade jag ner mot acitc och efter 32 minuter på crosstrainern ser jag ut såhär;
 
 
pjuh! svett svett - så härligt :) fick svalka av mig rejält innan Coren började - hade uppfattats som en dränkt katt annars ;)
 
in en sväng i matbutiken innan jag cyklade hemåt i sommarkvällen. njöt ett par jordgubbar och drack lite blåbärsmjölk innan jag fixade i ordning kvällens middag som jag just ska sätta mig ner och njuta av. gott!
 
 
 
rimmad kyckling med marinerad sparris, rester från bröllopsbuffén (recept)
körsbärstomater (5 spänn för en hel ask - dagens kap!)
 
 
 
ja, det är mycket kyckling på denna tallrik.
ja, jag är sugen på protein efter träning :)
nu ska jag se film och ha en riktigt skön slapparkväll. imorgon bär det av mot avkopplande i stugan!
 
uppdatering 1 timme senare: nej, jag orkade inte all kyckling. hälften gick ner sedan var jag mätt. anar dock att det blir kvällis av något slag lite senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0