matlådornas tid.


de kommande 6 veckorna, från och med idag, kommer jag spendera mina utbildningsdagar på ett lasarett 4,6 mil hemifrån. jag kommer att pendla, och det innebär långa dagar, med tidiga mornar och ibland sena kvällar.

i och med detta införs matlådornas tid här hemma hos mig. igår morse lagade jag lunch- och middagslådor och förberedde även frukostlådor då jag ofta kommer lämna hemmet klockan 05.15.

så, hädanefter kommer lunch- och middagstallrikarna visas i en mer färdvänlig varsion. såhär ser till exempel dagens lunchlåda ut :)



kassler
fräst zucchini, blomkål, rödpaprika & färsk champinjon
kall sås
en krispig sallad


hur gör ni? egna matlådor eller köper ni något färdiglagat? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0