en varm och gnistrande begravning.

 
torsdagen var så fin. klarblå himmel, strålande vintersol och snöfrostade träd. en gnistrande januaridag, som om den vore beställd. beställd för att ljusa upp en dag med begravning...
 
framme vid kyrkan. helt fantastiskt vackert.
 
 
farväl älskade morfar ♥
 
prästen talade så fint om min lilla morfar. om hans liv som bagare och hans intresse för apparater och att laga saker. jag kunde inte låta bli att le när han talade om morfar så som jag minns honom; tokig, varm, busig och alldeles fantastisk.
 
tillbaka hemma hos mormor, samlades vi och stunden där var så varm och underbar. jag var orolig för att tårar och sorg skulle hänga över oss, men vi pratade minnen, skrattade och hade en så fin stund tillsammans. 
 
 
lilla morfar :)
 
mormor hade verkligen ordnat en fin smörgåstårta.
 
så mycket räkor och annat gott på. jag tog 2 gånger :)
 
titta - jag blir gift! 
 
haha åh älskade emeliesyster ♥
 
så himla rart :)
 
mormor - så himla fin ♥
 
jag var glad :)
 
:) 
 
en sorglig dag som trots omständigheterna blev väldigt fin, full av glädje och kärlek. precis så som jag hoppades på. 
 
och finaste morfar, nu kan du pula med dina apparater, baka bröd och laga tekniska prylar igen. precis som du alltid tyckt så mycket om 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0