torsdag 2 juni.


sådärja. nyligen hemkommen från en springrunda. skönt att springa under morgonen; känns att det kommer bli en göörvarm dag! har diskat och städet också så nu kan jag stryka en del av dagens att-göra-lista.

  1. springrunda i tinnerö
  2. diska
  3. plugga
  4. städa
  5. åka till maxi?
  6. kika på "du är vad du äter" kl 20.00

fint!
kom hem med 3 fina plagg från stan igår, riktiga fynd också. sånt gillar vi! :D
1 kommer användas myycket flitigt dom kommande myskvällarna. speciellt när hösten knackar på dörren. kan visa er vad det blev senare. så är ni nyfikna, håll utkik vettja :)
fick biobiljetter igår också - härligt!


diskberg. 90% bestod av en massa matlådor och burkar i plast också. kuljul!
 
nepp, nu väntar frukost :) vi höörs!


förresten. när jag kom hem från sskål (som för övrigt var himla trevlig!) sent igår fann jag detta paket på hallmattan. överraskningar som jag tycker så mycket om :)





tack älskade finaste mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-02 @ 10:16:26
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0