kvällens middagstallrik - både varmt och kallt.

.
kvällens middag hemma hos mig
,


flygande jakob (kall denna kväll; är fortafrande inte heelt pigg på varm mat)
sallad med gurka och tomat
ugnsbakad morot & palsternacka


mycket god middag ikväll :) jag gjorde lite extra skinka och banan till flygande jakoben;
lade bananskivor samt en tunn skiva rökt skinka på ett bakplåtspapper och körde 2 minuter högt upp i ugnen på 250 grader.

jag tycker det är totalt galet gott med varm banan och skinkan blev sådär härligt krispig och god. bryter av fint mot den söta bananen och den krämiga (och ikväll även kalla) kycklingen. gott!
.

.
.
imorgon är det fredag vilket innebär 2 (3) härliga saker:
1. bodypump
2. fredagsmyyys!
(3. HELG! (fast det fick jag egentligen redan klockan 09.00 idag :) )

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0