3D-nyhet ?


fick nys om en nyhet i filmernas värld för en stund sedan. en av mina mest älskade filmer, Titanic, ska tydligen bli 3D.
jag slits lite mellan känslan av jubel och irritation. irritation då jag inte är kompis med 3D filmer, känns så överreklamerat, bökigt och tråkigt. dessutom tar glasögonen liksom udden av själva bioupplevelsen.
och jubel för att denna film ju är helt fantastisk och bioupplevelsen gör den till en makalös sådan. tanken på att få uppleva det en gång till är lite kittlande. men trots det..


3D - hiss eller diss?

våren 2012 kommer filmen ha premiär. Här kan ni läsa mer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att det kan bli riktigt bra :) Förnodligen den bästa filmen ever! Dessutom är din bakgrund på bloggen jättefin :)

2011-04-25 @ 21:07:44
Postat av: Anonym

Glömde skriva vem som kommenterat, det var bara vanliga Elin :)

2011-04-25 @ 21:11:01
Postat av: malinsetta

elin: förmodligen! den är ju helt underbar - slår liksom aldrig fel :)

vad glad jag blir att du gillar bloggens utseende. hade dock velat ha bilder på familjen jansson, men vet inte riktigt hur jag ska få plats liksom. hm, det får bli ett litet projekt helt enkelt :)

puss till dig, bara vanliga elin <3

2011-04-25 @ 22:09:07
URL: http://malinsetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0