and I pity you all.


blev så sugen på bland annat kantareller till kvällens middag. sån himla tur att jag bor själv! på det viset kan ingen komma och säga att kycklingklubba och smörstekta kantareller inte passar bra ihop. för det gör det. passar ihop alltså. faktum är att de gör sig makalöst bra tillsammans. så det så.

mätt, nöjd och glad tar jag ut cykeln och pilar iväg till emelie. passar även på att tycka lite synd om dom som ej har någon storasyster. jaså, det hade du sa du?
tja, då tycker jag ändå lite synd om dig för du har inte emelie som storasyster.


mmmm!

ikväll börjar det där nya spinoff programmet från "halv 8 hos mig". nåt larv med endast kändisar som ska besöka varandra. fasen, känns det som vi har sett det förr? jag kan bara inte fatta vitsen. varför ta bort ett koncept som faktiskt funkar och går hem hos många i sofforna? det är ju genialiskt att vi får kika in hos vilt främmande människor och se dom husera i sina personliga, härliga kök.
trots det kommer jag sitta och kika på det ikväll, matlagningsfreak som jag är.

nåväl, ha en fortsatt fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0