en djurisk morgon


började dagen med min vanliga springrunda i tinnerö - bättre start på dagen får man leta efter :) såg även bambi i skogen (vilket innebär rådjur för er som av någon outgrundlig anledning missat disneys fantastiska värld), vandrade förbi bara ett par meter från mig. stolt och fin.
tur att det inte var det djur jag inatt drömde att jag såg i skogen, vilket var en asstor variant av pumbaa (här får ni allt klara er själva, jag räknar med att alla har sett Lejonkungen och vet vilket djur jag syftar på). det hade varit ruskit.
när vi ändå är inne på tema disney kan jag ju passa på att nämna att jag hälsade på lufsen innan jag kom hem också. gullig!

nu vankas det frukost och solen bara strålar in i kök och vardagsrum - ljuvligt!
sedan väntar tjolabalo på stan, där det vimlar av påskkärringar. självklart har jag med mig emil, oliver och finaste syrran. det kommer bli toppen. ikväll ska jag en svång till hagaberg och lägga in sill.
har även en rolig nyhet att berätta för er, så håll utkik :)

hoppas ni har en skön morgon, vi ses senare!


Smultronstället, Söderköping- sommaren 10
nu har smultronstället släppt sina 5 nyheter för i år - kika in det här !
premiär 30/4 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0