ibland är det svårt att ha överseende.


ibland blir jag så himla trött. och arg.
kikade precis min inkorg på skolans mejl: tyvärr har vissa fått betyg i fel kurs registrerade. det rätta betyget inkommer under dagen.

jamen tack. tack så jättemycket. jag som var så glad att jag blev godkänd, nu kanske det inte ens är så. tror nästan att jag har lust att fälla en tår eller två.
men nej, det tänker jag icke. tar mig istället en tallrik och fyller den med romsill, laxrulle, sallad och ansjovisröra. ja minsann, det ska jag. för det är jag banne mig värd.

hm, undrar om man kan få någon slags kompensation, typ en liten summa ersättning. jag menar, som plåster på såren liksom? ;) skulle sitta fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0