klippa & klistra


när jag fyllde 17 år fick jag ett jättefint album av min bästa hasse. konstigt nog har det stått orört i alla dessa år, jag har liksom inte kommit på riktigt vad det ska fyllas med. att använda det som fotoalbum kändes inte helt rätt, då jag föredrar de med anpassade fickor i.

men efter att ha stött på mina sparade små högar av biljetter, utklipp, skrivna lappar från mina finaste, citat med mera lite överallt har det äntligen äntligen gått upp för mig vad detta album ät menat att .
så inom en snar framtid kommer jag slippa bli frustrerad av att mina små kära minnen är utspridda här och där, lågt och högt. kommer kunna hitta allt på ett och samma ställe. praktiskt, snyggt, smart och framför allt himla himla roligt att fixa med :)


det har blivit ett par biobiljetter under åren.


högen verkar inte ta slut.


såå roligt att fixa med detta!


självklart får mina sjungande favorit-grabbar en egen plats.

ja, som synes så är det ett gäng biobiljetter kvar att sätta i och när jag satt där i godan ro, med radion på och klistrade för glatta livet tog plötsligt mina kära klisterlappar slut (!) buhu buhu. klockan var dessutom stäng-tid för stan så jag kunde inte ge mig ut för att införskaffa ett nytt paket. trist trist.
men imorrn, då lär det bli ett besök i närmsta pysselaffär. lika bra att knata dit direkt efter skolan ;)

tja om du råkar ha ett exemplar som ligger och skräpar :) kan bytas mot ett gäng nybakta kakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0