och det här ska vara ett problem?


det gick inte så bra, det där med duschandet alltså. jag sitter nämligen kvar på samma plats. har fortfarande myskläderna på, otvättat hår och huvudvärk. kanske borde ta en huvudvärkstablett eller två? har för mig att dom ska hjälpa. har i varje fall varit i kylen och nallat ett par jordgubbar. smart yttryckt tycker jag, jag emnar det är ju inte som att jag stjäl från någon (annan än mig själv då ;) hehe, ja sådant kan man ju roa sig med. jag gört.
dessutom har regnet ökat och nu praktiskt taget spöregnar det.

posten har kommit också. fast jag fick ingen. post alltså. jag som älskar att få post! vare sig det är reklam eller brev eller något annat så gillar jag det. men ville någon skicka post till mig idag? icke.
jahopp så var det med det.

nej hörrni såhär kan vi ju inte ha det. nu får jag ta mig i kragen (inte för att denna myströja har någon krage) och pallra mig iväg till duschen. suck.


regn regn regn.

nu fick jag en rolig låt i huvudet, ni vet den där med robert broberg:

"det som göms i snö kommer upp i tö (pling pling)
liten fågel hittar gammalt bröd (pling pling)"

vilken knäpp text egentligen! vad ska det där plingpling vara liksom? en ringklocka? en fågel? vem vet.
neej malin, DUSCHEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0