och regnet piskade mot rutorna.


idag är en såndär dag då jag inte alls vet vad jag ska hitta på. tråkigt! vädret är inte heller särskilt lockande; småblåsigt, mulet och lite regndroppar.
en dusch är i varje fall inplanerad men sen? jag menar det tar ju inte speciellt lång tid direkt. nae något hoppas jag kunna hitta på.
tips motages varmt, som ni kanske förstår.

har ännu inte fått något nytt betygsvar. fint att dom drar ut på det!
sov till halv nio idag för övrigt. känner att jag håller på att ta igen lite förlorad sömn. skönt. har dock apont i huvudet. inte så skönt. jippi vilket toppenroligt inlägg detta blev ;)

igår kväll var jag hos syrran. svårt att inte bli på bra humör att mötas av dessa killar.






nehepp om man skulle ta och hoppa in i duschen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0