olöst.


halloj! hörrni det var ju himla längesen det dök upp något nytt här. eller inte.
tänkte bara uppdatera er med senaste nytt. (det har ju liksom hunnit hända så otroligt mycket sen sist ;)

- det har trillat in post! (eller nja inte direkt, snarare ett exmplar av Linköpings-Posten, men ändå - post!)
- det har ätits lunch
- duschen har använts (tjoho! you go malin!)
- det har cyklats till hagaberg för att lämna lite grejs
- jag har insett hur skönt det är att faktiskt vara nyduschad (låter som jag inte har duschat på aplänge, men det var nog bara för att jag drog ut på det så länge idag)
- korsord har lösts (fast nej. det där var lite ljug. jag håller fortfarande på med samma korsord, ännu utan en lösning)

jamen titta, det där var ju trots allt en fin liten lista. men ändå, behöver jag upplysa om att jag har en rätt booring dag?


ett (för mig ialla fall) nytt korsord. apsvårt! de tal jag där skrivit hade dykt upp med hjäp av facit... men man måste ju börja nånstans!


samma korsord, 1 timme och 10 minuter senare. det går framåt ialla fall :) fortfarande supersvårt dock.
(och nej jag har inte kikat på facit någon mer gång)


inte vet jag vad jag ska ha till middag heller. jag som älskar att laga mat. det kanske fionns någon vänlig själ som vill bjuda en uttråkad student på lite middag ikväll? :) jag lär bli hungrig om en sissodär 2, 3 timmar.
inte? hm, det var ju värt ett försök ialla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0