yellow submarine.


halloj, hemkommen från stan. vädret var ju alldeles superskönt så inte gick det att bara vara där en sväng. nu var det ju även så att jag i princip knallade runt i coop i ungefär 1 timme, men det är ju inga konstigheter (jaa, jag älskar att gå runt i varuhus). där bjöd de även på grillat så nu är jag dessutom om möjligt ännu mer sugen på att äta grillat till middag. ack och ve.

jag hittade ialla fall en helt bedårande top sommar passar utmärkt i sommar.


en aning gulare i verkligheten dock.

ja, sen blev det ju en ask med jordgubbar också. såklart. 25 riksdaler kostade dom, men tjejen som tog betalt kunde nog inte riktigt räkna just idag, så jag fick dom för 15. dumt av mig att inte säga till jag vet. men dels kände jag att detta bara måste ju betyda något (som att jag ska få billiga jordgubbar idag till exempel) plus att jag inte märkte det förrän jag hade knallat därifrån.
ja, så kan det gå. nu tror jag ju inte att dom går i konkurs bara för 10 kronors förlust, så det är nog ingen fara på taket.

ja, såhär ser jag ut idag för övrigt



och så var det ju min lista ja. jag har ju ett par saker kvar att beta av. jaja, bara att ta i tu med det (håhåjaja, livet är bra hårt ibland ;)
tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0