allt struket innan 10. nästan.


god morgon påer!
jag älskar att vara effektiv! det är himla trevligt tycker jag. absolut inte stressigt då alltså, utan bara effektivitet. smidigt liksom.
imorse skuttade jag upp och drog på mig springskorna. såå härligt att sedan komma in igen efter en runda i ett daggigt och fårigt tinnerö med en härlig portion morgonluft i lungorna.

speciellt efter gårdagen som var ganska slapp. jag satt ju i princip bara på balkongen, läste skvallertidningar som Hemmets Journal, DAM & sliskiga S och väntade på att masiknerna skulle bli klara. att jag sedan blev kvar där hela kvällen är en annan historia ;) himla skönt det med dock :)

efter rundan i tinnerö cyklade jag ner till torget och köpte frukt. bland annat 2 riktigt sjyssta meloner ;) nu har jag precis kommit ut från duschen och luktar sådär härligt blomma ni vet. MMMMMM!

känns fint att jag har prickat av allt på min dages att-göra-lista innan klockan slagit 10. eller nja, det där var inte riktigt sant. det står faktiskt pussla också. men det har jag ju gott om tid på mig innan dagen är slut :) ni hör ju vilken jobbig tid jag har ;)
dessutom har en fågel viskat i mitt öra att det är filéfrossa på Kanalkrogen ikväll. hm, undrar om vädret håller i sig hela dagen? i så fall kanske.......

nu ska jag göra i ordning frukost, läsa morgontidningen och lyssna på p4!



Kommentarer
Postat av: Therese

Va flitigt att ha bockat av det mesta innan 10 om jag ändå kunde få lite av den energin ;P

Ska va glad om jag ens hunnit promenera, käkat frukost samt öppnat kurslitteraturen och verkligen börjat läsa i den oxå för den delen.. Har du nå tips hur jag får den energin?? Eller för den delen hur man pluggar smart inför tentorna? Så här studenter emellan :)

Ha en fin dag & kväll!

2011-08-17 @ 16:00:32
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0