orsaker och anledningar.


hej på er.
jag känner mig lite halvkrasslig vilket leder till noll motivation till bloggen. tråkigt :( huvudvärk, konstig magkänsla, kroppsdelar tunga som bly och noll aptit. ett otroligt tråkigt tillstånd som ni säkert förstår. jag gör som alltid; tror in i det sista att det är någon sjuka jag drabbats av utan skyller än så länge det hela på mina dagspiller som jag ätit i snart 1 vecka.


inte lika sprallig idag kanske.

frukost, corren, pussel och en cykeltur till coop är det jag hittills har pysslat med idag. inte mycket att hänga i granen direkt. men så är det ibland. hittade 2 barndoms-nostalgiska filmer i affären som jag var jättenära att köpa med mig hem, men gjorde det icke. min ekonomiska sida stoppade mig i sista stund.

om det var bra eller inte vet jag inte riktigt, kanske jag förtjänade en slapp stund i soffan framför en underbart härlig film som bara doftar barndom och härliga känslor från förr. vem vet?

det känns som att detta är en av de sällsynta dagarna då jag för ovanlighetens skull vill skämma bort mig ritkigt ordentligt. jag vet bara inte hur? jag är mest van att skämma bort andra. har ni några tips? snälla ni, jag tar tacksamt emot alla ideér ni kan tänkas ha :)

nu ska jag fortsätta lyssna på Septembers sommarprat i P1. ha det fint ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0