oväder?


godmorgon på er!
jag kom nyligen in efter en springrunda ute i tinnerö  - skönt! nu bara droppar det svett om mig. inte så vidare trevligt för er att läsa kanske. men det är sånt ni får ta ;) dessutom är det urskönt att känna hur det bara rinner svett när man tränat eller sprungit! haha.

en morgon förra veckan när jag var ute och sprang slog det mig att gräset var ordentligt vått och jag var alldeles fuktig om både byxor, skor och strumpor (!) när jag kom hem.

men så kom jag på att det kvällen innan såg ut såhär utanför fönstret.









plötsligt så kändes inte det blöta gräset så underligt längre ;)
idag ska jag till kvinnokliniken. varje kvinnas dröm. eller inte. usch jag ser inte alls fram emot det. men troligen får jag ett ultraljud, vilket jag aldrig har gjort tidigare. så jag får väl se det från den ljusa sidan och hålla mig fast vid den nya upplevelsen :)

nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0