trots.


trots att regnet, som jag tidigare nämnt idag, har öööst ner sedan klockan 11 så kan jag inte påstå att jag har legat på latsidan. nepp, jag drog på mig regnjacka, hoppade i stövlarna och cyklade ner mot stan. tjoho vilket härligt väder!
ilade runt över hela stan på jakt efter rökt laxfena, lax-snacks eller lax-ribs, men icke. inte en endaste liten fena så långt mina gröna ögon kunde nå. attans!

men inte bröt jag ihop och lipade för det inte. istället sladdade jag förbi Hemmakväll. tänkte att efter denna dag var jag faktiskt värd att se på film. spatserade runt där ett bra tag och kom sedan ut med 5 filmer :) allihopa blev mina för den trevliga summan 120 kronor. vilket kap, vilket kap.



sedan fortsatte jag min lilla trevliga cykeltur förbi hagaberg där en migrändrabbad fining befann sig. jag sällskapade med 2 koppar varmt te på balkongen och snicksnackade en stund innan jag slutligen trampade hemåt. efter cirka 3 timmar ute i spöregn. det kallar jag att trotsa regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0