10 år.


jag kan inte med ord beskriva hur gårdagen blev. den var fullproppad med gemensamma minnen, glädje, klassresefilm, samtal, kramar, nytt klassfoto, skratt, god mat, överraskningar med mera med mera.

jag och en klasskompis var där redan vid 15 för att ta emot maten, fixa med bordsmöblering och förbereda oss lite mentalt också, haha. för ärligt talat; det pirrade rejält i magen!

men så började alla droppa in runt 17 och det kändes helt galet att se alla sådär tillsammans igen. alla var så ruskit trevliga och jag undrar lite över varför jag inte umgicks mer med en del under den tiden. men i 10/12 årsåldern är vi ju kite annorlunda, så det är ju inget att fundera på nu. men ändå, jag är så himla imponerad och överraskad över hur grymt härliga alla var.

och att vi även fick dit våran fröken, det om något var pricken över iet.

sjutton gubbar, aldrig hade jag kunnat ana att det skulle bli så himla bra. jag hade lätt kunnat sitta flera timmar till, och det verkade de flesta andra också kunnat göra.
men även den mest trevliga kvällen har sitt slut och glada och nöjda åkte alla hemåt strax efter midnatt. var helt uppe i varv när jag tillslut befann mig hemma i sängen vid 02.00. huvudet bara snurrade av alla intryck och makalöst roliga samtal och återuppväckta minnen. jag kan inte minnas sedan jag sist hade en så underbart rolig kväll.
nu dagen efter har jag flera gånger kommit på mig med att sakna allihopa. bara tanken på att det skulle dröja 10 år till nästa gång vi träffas allihopa käns helt obegriplig. liite närmre i framtiden kanske vi kan få till det?

en lyckad kväll som jag tror många av oss kommer minnas länge länge :)
tacka allihopa för att ni är så fina och ville dyka upp. jag blev så ruskit glad.


klassfoto- 2011 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0