emil.


idag ska jag umgås med denna spellevink en stund.


midsommarafton- 11.

exakt vad vi hittar på vet jag inte än. med tanke på åskan och regnet inatt och hur vädret ser ut idag verkar det inte bli en lekparksdag iala fall. men vi får väl se. det kan ju dra bort.

vilket fall som helst ska jag kila ner till stan en snabbis innan han dyker upp. jag sitter fortfarande med nytvättat hår, morgonskojrtan, frukosttéet, "Allsång på Gränna" i p4 på radion och 3 corren-suduko att ta igen. puh, livet är bra hårt ;)


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha jag ska verkligen överväga ditt förslag, med att jag är ditt bigarråträd och du levererar mig Ben & Jerry's. Det lät verkligen inte dumt. ;)

2011-07-24 @ 13:32:45
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0