som det ska vara.


som några av er säkert har förstått tillbringar jag några dagar med min fina syster :) vi har det riktigt bra. det är alltid lika mysigt att komma hem till elin. vi äter frukost ur samma skålar som vi gjorde när hon bodde i sin första lilla etta. och jag tror faktiskt inte dom används så mycket förutom när jag kommer hit. och även om dom gör det så låtsas jag åtminstone att det inte är så ;) det är som det alltid har varit och storasyster och lillasyster bara smyger sig fram och vips så är dom där. det är så härligt !


yxningen juli- 11.

hittills har vi idag hunnit med frukost och "Harry Potter och De vises sten". elin är ju en av de lyckliga som ännu inte har läst alla böcker. hon är halvvägs in i "Hemligheternas kammare" nu och har alltså 5 bäcker kvar efter den. lyckliga lyckliga hon.



som en liten version av en frukostbuffé. sånt gillar vi! :)

senare kommer det dyka upp inlägg om en blåbärspaj som vi smaskade i oss igår kväll. mygod, det kan ha varit den godaste blåbärspajen jag någonsin ätit. sluuuurp!

nepp, nu ska vi kila ner mot stan. där väntar en utställning om Bamse och lunch. senare kanske vi traskar ut i skogen för blåbäsplock. om inte regnet kommer vill säga. det ser lite mörkt ut.

och nej. det är omöjligt att få för mycket blåbär. det går bara inte.
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härliga bilder :D

2011-07-20 @ 13:28:08
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken jättefin bild på er två i Yxningen :-) Sötisar <3

2011-07-20 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0