1593.


nja, det är inget årtal jag syftar på.
det är antalet foton som nu ligger redo att bli framkallade. det tog sin lilla tid. men nu är det färdiggallrat. nu ska bara datum på. puh. förr hade jag en kamera som la dit datum på bilderna automatiskt. men nu får jag göra det efteråt. det är verkligen dötrist, men jag tycker det är trevligt att se direkt när bilden är tagen.
nedan ser ni ett par av de bilder som ska skickas iväg till tryckning :)

och förresten, smultronstället ser ut att bli av :)


mars- 10. emil fyller 2 år.


sommaren- 10. tältar i vadstena med mamma.


januari- 11. en färsk oliver ♥


körkryssning till riga- 10.


midsommar- 10. "campar" i västervik med mamma ;) (vi fick ingen tältplats)


julafton- 10. gissa vem? ;)


nyårsafton- 10. fullt upp!

sommaren- 10. vårruset.



maj- 10. kryssning till tallinn med mamma.

nepp, nu ska jag äta lite. om drygt 30 minuter blir jag hämtad och sedan bär det av mot söderköping :)
vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Therese

Å, vadstena där är det ju jättemysigt och fint. Brukar ta rast där när jag och familjen åker till Jönköping och sommarstugan :)

Smultronstället såg mysigt ut det med och vilka goda glassar ni såg ut att ha ;)

Ha en trevlig söndag!

2011-06-19 @ 14:41:17
URL: http://tezzacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0