allas vår måns.


det var med stor förväntan och längtan som jag satte mig tillrätta i soffan för att ikväll kika på måns debut som programledare för fina "Allsång på skansen". detta sommarprogram, och även denna grabb, ligger mig varmt om hjärtat, det blir liksom ingen riktig sommar utan allsången.

och vad tyckte jag då? jamen han var ju alldeles strålande! det kändes riktigt fräscht och sommrigt. att blanda gamla hederliga allsånger och visor med nya och moderna låtar är helt rätt och jag kan inte låta bli att tänka "såå himla skönt att lundin tackade för sig och lämnade över". inget ont om anders; han var bra, men det behövdes verkligen ett lyft för programmet. och det fick det verkligen. måns stil är grym och jag imponeras verkligen av hans lättsamhet och proffesionella sätt. fasen grabben är bara 24 år men är redan folkkär som få! jag gillade det helt enkelt :)

vad tyckte ni? hiss eller diss?



dessutom skrattar jag riktigt ordentligt åt måns "sidekick" anders lundqvist. vilken skön kille!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0