cravings.


hej hopp! gud vad lag älskar jordgubbar!



skulle nästan kunna leva på dom här rackarna. åtminstone sommartid. gott gott gott! 

för övrigt är jag i fullt sjå med att gå igenom en mängd foton som är tagna under de senaste 18 månaderna. jag kan säga som så att det är ett par stycken. det är nämligen dags att framkalla en ny omgång. det har dröjt alldeles för lång tid, anser jag ialla fall. jag tycker det är en trevlig syssla attkolla igenom alla upplevelser och ögonblick och sedan plocka ut mina favoriter. men det tar sin lilla tid.

fast det är det klart värt. jag gillar att få dom på riktiga fotografier och har runt 9 album fulla med bilder. känns fint att ha dom samlade så de kan plockas fram då och då. minnen till tusen.

om drygt 2 timmar möter jag upp mamma och sedan far vi ner till stan. vi ska äta på steves för att sedan gå på medlemskväll på filmstaden. det vankas förhandsvisning av "Kronjuvelerna". jag har höga förväntningar och tror den kan vara riktigt bra. här kan du läsa mer om den. samtidigt ska vi hämta ut biljetterna till "Harry Potter och dödsrelikerna - Del 2". lycka!

nepp, nu ska jag återgå till gallringen bland bilderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0