gott & blandat.


godmorgon på er!
igår hade jag ju ett späckat schema fyllt med både fest, läkarbesök, handling, sillinläggning, bio osv. en salig blandning alltså!


midsommarstången kläddes i blomsterskrud.


i väntan på sång, dans och mat.


men, dans runt midsommarstången var inte riktigt något för emil. mammas famn var bättre.


lunch, och emils innehåll på tallriken är lika färgglatt som vanligt ;)

efter festligheterna (som avslutades med jordgubbstårta, glass, jordgubbar & te) knallade jag hemåt för att sedan fara ner till vårdcentralen. och jag kunde andas ut. puh, vilken lättnad.
vidare iväg för att handla, bland annat inför helgens festligheter :) jag verkligen älskar att gå i mataffärer, haha. när vi kom hem la jag in sillen. ska lägga upp recept på det senare idag tänkte jag.
så blev klockan 17 och vi cyklade ner för mat och bio.


det blev kycklingspett på Steve's även denna gång. hm, det är något med den här kycklingen alltså... känns skum på något sätt. förresten, bad om lite fetost till. fick väl ett halvt kilo ungefär ;)

filmen vi såg var "Hanna". och till skillnad från vad jag skrev om "Kronjuvelerna"; denna behöver ni inte se. faktiskt inget bra alls. mamma somnade till och med en stund ;)

ytterligare ett tips innan jag signar ut härifrån. var försiktiga med konservburkar. det är så lätt att riva sig på de skrovlia locken:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0