sooommmarr!!


igår blev jag bjuden på grill i hagaberg. alltid så trevligt - och gott!


detta skulle hamna på grillen.


sådärja. supersmarrigt med grillad lime till!


picknick i det gröna. mamma hade gjort
denna sallad till.


sommartallrik. självklart tiggde jag om att vi skulle röra ihop
denna sås till det grillade =)


jag är inte så förtjust i couscous så min fina mamma fixade en sallad utan :D


jordgubbar och vattenmelon på balkongen. mmmmm...


badminton senare under kvällen =)

mamma följde sedan med mig hem och vi knaprade (slickade ;) chips och såg på "Wallander - Bröderna". himla bra film, men oj vad sömniga vi var på slutet!

jag började denna härliga lördag med en springrunda - skönt! nu blir jag strax hämtad för en tur ut tlll den allra raraste sjön. jag har fixat lite lunch;



en sallad på färska champinjoner, röd lök, gurka, stekt persillade-tofu, röd paprika, tomat, zucchini, marinerad soltorkad tomat, isbergssallad. kryddad med persillade och citronsaft.
såsen bredvid innehåller kesella, filmjölk, citronsaft, persillade, gräslök och dill.

nepp, nu ska här packas litegrann. kanske blir det årets första dopp? jaa, banne mig jag tror faktiskt det! min balkong visar (i solen iochförsig, men ändå) 42,1 grader. fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0