min dag.


det blev en heldag på stan. himla trevligt! efter lite fix stannade vi till och tog en fika och innan vi gick hemåt köpte vi med lunch och åt ute i det gröna. regnet började droppa men vi trotsade och satt kvar. och vips så slutade det. sicken tur!


den här herrn blev sugen på korv.


mmmm :)


oliver bjussar på sin allra tjusigaste min :)


någon var glad över sin korv ;)


så blev det lunch i domkyrkoparken.



smörgås med smör på, det är grejer det.

ikväll börjar "Lotta på Liseberg". jag brukar inte kolla på det, föredrar "Allsång på Skansen", men ikväll är en storfavorit med i lottas program; Orup dyker upp och klockan åtta är det jag som sitter och kollar på säsongspremiären :) hoppas ni också får en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Gabi

Jag hittade din blogg i helgen och jag måste berömma dig. Verkligen en mysig blogg!

2011-06-21 @ 14:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0