smultronstället.


ganska nyligen hemkommen från söderköping, smultronstället. vi slapp undan både regn och blåst och trots att solen till stor del lyste med sin frånvaro (haha kul ordvits det blev ;) kunde vi sitta länge ute och njuta av riktigt riktigt goda glassar och ett himla fint sällskap.


menyn.


emil var glad över sin glass...


... som var bubblige bengt.


jag var också glad :)


och jag valde lido med lite specialändringar. gudagod.


supermamman.


... som åt peppar peppar. hon gillade den skarpt :)


elin valde stjärnskott. ett säkert kort (med lite ändringar ;)


underbara mamma.


... som valde läckerbit. fick bra betyg (även fast hon inte gillar chokladglass)


hej påre bubblige bengt!


erik åt sega fredo som också fick ett bra betyg.





bengt gjorde konster.


tabberas.


systerkärlek ♥

nu ska jag ta på mig mysisar, hämta något gott från kylen, krypa ner i soffan med kopp te och kika på "skilda världar" :)
ni får ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0