sunshine!


vilken underbar morgon! här hemma gassade hela lägenheten av solen utanför när jag vaknade, vilket gjorde att jag genast studsade upp. dra bort gardinerna, upp med rpersiennen och öppna fönstren. in med frisk luft och solstrålar - härligt!

jag har morgonsol på min balkong, vilket gör det till en perfekt plats att äta frukost på. men i och med att jag ännu inte äger några utestolar eller ett utebord har jag inte haft möjligheten till det.
men, som ni vet så är jag ju en smart liten prick och när jag vill ha balkongkänsla när jag äter frukost, ja då ordnar jag det.


härligt!

det enda sorgliga i detta projekt är att min lilla dingel-vän klämdes och gick i bitar :( men, han ska nog kunna bli hel igen. tur att det bara blev 4 bitar :)



nu ska jag plugga en liten stund innan det blir frukost + morgontidning! :)
hoppas ni har en lika fin morgon som jag och katten :)


Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

nä fast nu funkar den igen ju :)

och ja prisis, man ska ju alltid försöka hitta det positiva i saker och ting :D

2011-06-03 @ 14:14:51
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Clara

söt blogg! ^^

följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!

hoppas du haft en bra fredag.

kram

2011-06-03 @ 21:06:54
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0