tack!


jag har haft noll motivation till bloggen idag. verkligen inte likt mig. i vanliga fall brukar det riktigt klia i mina skrivarfingrar och jag vill få ut fyra, fem inlägg per dag. men så tänker jag att någon måtta får det ju vara.

idag var det som sagt annorlunda. vet inte varför men jag kände liksom inte den där lusten till att uppdatera, trots att jag ju faktiskt hade lite att skriva om. i ärlighetens namn hade jag faktiskt funderingar på att skippa något inlägg idag överhuvudtaget.

men så kikade jag bara in här av ren vana, för att kolla lite statistik och så. och då möts jag av en så jättefin kommentar. hörrni, det är ju tack vare er och era fina kommentarer som inspirationen, glädjen och lusten för att fortsätta skriva här ökar. det är så roligt att se att det ger någonting, att även ni blir glada :D
så, tack! och fortsätt kommentera och höra av er, det blir så mycket roligare :)


sommaren- 10. i tallinn. finfin bild ;)

återkommer med ett inlägg om gårkvällen om en stund, vi ses!
(jag har för övrigt fortsatt med att få till alla datum på fotona, nu har jag bara drygt 300 kvar - tjoho!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0