att sätta kateter på sig själv


drömmen var det ja, den knasiga som jag drömde natten till idag.
det hela har såklart med att göra att vi hade medicinsk teknik igår, hur man sätter sond bland annat. inatt däremot, ja då skulle vi sätta kateter - på oss själva. eeh, jag kan säga att jag var aaaningens skeptisk till det hela, men gjorde mitt bästa, haha.

lyckligtvis vaknade jag innan det hela hann fullföljas helt.
jösses, ibland kan man verkligen undra hur hjärnan bestämmer sig för att välja ut delar av dagens händelser för att sedan sätta ihop saker helt efter eget tycke. det måste vara ett kul jobb för övrigt..!


AJ och nejtack

förresten, jag rekommenderar icke att söka efter detta ämne på google, mycket mycket obehagligt.
sleep well cykelställ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0