listor


hörrni, det har varit riktigt usel uppdatering här på bloggen - illa! kan bara ursäkta mig med både kryssning, sjuka och plugg. det får kompenseras helt enkelt.
har alla fall haft min fina fina syster på besök här under em / kvällen. ibland slår det mig hur lyckligt lottad jag är som fått inte bara en utan två fantastiska storasystrar. inget i världen kan någonsin ersätta dom.


mamma, elin och jag på en kryssning förra året. då till riga!

för övrigt ligger det en fin hög med plugg här hos mig. följande står nerskrivet på en lista

  1. hygienrapport
  2. farmakologi
  3. skönlitteraturseminarie
  4. tenta i medicinsk teknik
  5. tenta i medicisnk vetenskap
  6. terminstenta

jag gillar listor, de gör det hela mer överskdligt plus att jag ofta känner mindre stress och nervositet om jag kan överblicka det hela lite mer. i huvudet blir allt ofta så snurrigt. jag har en tendens att förstora upp, röra till och blanda ihop allt när jag bara går och har allt i tankarna. då kommer listorna där som en liten räddare :)

nepp, nu ska jag kolla upp lite om sambandet uvi - omskärelse. det är inte klokt vad fina grejer vi får läsa om i skolan.

senare dyker det upp ett inlägg om helgens bravader - kryssning till tallinn!
kika in då vettja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0