att inte sticka, utan att bli stucken.


hej på er!
var och tog min tbe-spruta för ett par timmar sedan, den andra i ordningen. precis som förra gången börjar det redan nu värka i armen och att använda den mer än nödvändigt är inte speciellt lockande. skönt att det är i vänsterarmen dock så att det inte stör under tentan nästa vecka.
däremot var plåstret inte alls lika tjusit som förra gången. kolla in här och jämför själva.



nu har jag hamnat i en svacka. ni vet när det känns som att jag är ensammast i världen och alla andra har något att göra eller någon att vara med. hörde av mig till en vän för filmkväll, men han var upptagen med annat. tråkigt.
fasen också, nu fick jag en såndär gråt-känsla också. attans. nej, något får jag väl ta och hitta på. är alldeles full i huvudet av plugg; hjärtminutvolym, gasutbyte och jonpumpar står mig upp i halsen och jag behöver koppla av med något annat.

så om ni är sugna på filmkväll vet ni vart ni ska vända er =) eller varför inte bjuda hem en stackars ensam liten student på fint sällskap och en bra film? ja, jag är öppen för alla förslag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0