att taga vad man hava.


idag har jag (äntligen) tagit tag i tvätten. även om det inte var speciellt smutsigt så känns det såklart skönt att få in doftande, fina kläder som har fått sin form tillbaka. även om jag hade tid mellan 17-20 hann allt inte torka i torkrummet, så när jag kom hem blev det lite klurigt. jag äger ju ingen torkställning.
vilken tur då att jag är så himla kreativ och passade på att utnyttja alla torkytor jag kunde komma på.





det hänger kläder lite överallt och det känns plötsligt inte speciellt konstigt att hitta ett par underkläder hängandes på köksstolen. men visst är det så mycket trevligare med ett kök som inte är fullt av strumpor, trosor och BHs. hur rena och blomdoftande dom än är.

så nu har en sak hamnat högt upp på handlingslistan; torkställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0