bland dopklänningar, tårta, släkt och hjärta.


dopet igår var helt fantastiskt fint! det blev mycket bättre än vad jag trodde.





haha SÅ bra bild ;)




en otroligt stolt gudmor.




prestenter från mig; spargris och fina silverbestick.


lite buffé i miniformat.


presenter.


man måste ju ibland dela med sig här i livet.  


en av tårtorna.



såhär blå om läpparna blir man efter en blåbärskaka.


den här har emil gjort, helt själv <3



liten fot i gammelmormors hand.



fyra generationer.



systrar x3.


självaste dop-pojken hade så fina kläder :)


tittut! älskar den här bilden!

och vad var det då som jag hade förberett och som gav fjärilar i magen? jo, under tiden alla bjöds på tårta ställde jag mig upp och sa ett par ord, tagna rakt ur hjärtat, till finaste finaste oliver. det kändes så skönt att få ur sig. jag är så stolt att jag vågade, för 3 år sedan hade jag aldrig aldrig pratat frivilligt inför så många.
men jag har ändrats och som nybliven gudmor kan jag göra vad som helst.
ni kan ju själva kolla här nedanför. vackrare unge får man leta länge efter.






man kan göra många miner när moster malin står och fånar sig med kameran ;)






tack emelie, elin, mamma, emil, oliver, thomas och alla andra för en otroligt fin dag som jag aldrig ska glömma!
fixar ett inlägg med mitt tal till oliver strax. så ni får fortsätta hålla koll :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv, söta du <3 Ingen tvekan om att vi valde rätt gudmor till plutten :) Och vilka jättefina bilder!

2011-05-16 @ 02:38:52
Postat av: malinsetta

emelie: tack för att ni valde mig, jag nästan spricker av stolthet! ja visst är bilderna helt underbara, man blir helt varm i hjärtat :)

2011-05-16 @ 10:30:34
URL: http://malinsetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0