mellis innan fredagsmyset börjar.


nyligen hemkommen från ödeshög. sista dagen avklarad. i och med att resan ödeshög-linköping tar en stund hinner jag med både en tupplur och att plugga inför tentan. himla smidigt och effektivt ;)
nu är det ju snaart en lång och skön ledighet på schemat :D härligt!

smaskar i mig ett himla smarrigt knäcke med en favoritkombination; messmör och banan. såå gott. har ni inte testat detta innan så gör det! mycket gott på knäcke och även på en rostad smörgås. mums mums.


ser inte mycket ut för världen men oj så smarrigt!

tidigare i veckan fick jag en påse rabarber av en sjuksköterska på min vfu och idag kom jag hem med ytterligare en. men denna gången är det mamma som ska få den =)



trevligt med människor som har en överfull rabarberplantering =)
nepp, nu ska jag ta och kila iväg till syrran. god mat, fint sällskap och är vad denna fredagskväll har att bjuda på. kunde inte ha varit mycket bättre ;)
ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, Musse har det nog bättre där han är nu =) Han hade ju levt ett långt och förhoppningsvis lyckligt liv och det är ju det viktigaste!

Missy finns kvar, stronger than ever haha. Hon är bitchen av alla katter ;)

Kram!

2011-05-27 @ 20:29:59
URL: http://nuttall.blogg.se/
Postat av: felicia

Messmör och banan är en sjukt god kombination tycker jag också :)

2012-03-13 @ 21:24:12
URL: http://heywhatscooking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0