skolös??





mötte en gammal frabror när jag var ute och slängde sopor nyss. han stannade upp, tittade på mig, pekade och sa:

"Du ha-har glömt sk-skorna...!"

ja ta mig tusan!

nejvars, så illa är det inte att jag glömmer dojjor när jag ska ut. utan allt är mycke tenkelt; jag har mina foppatofflor på i ödeshög och tog därför på mig ett par strumpor som jag sen slängde direkt i tvättkorgen.

så efter förklaringen skrattade han dock och önskade mig en fortsatt bra dag. men stackars gubbe som ett kort ögonblick säkert tordde det blivit något nytt mode att dissa skor och bara köra på strumpor!


Kommentarer
Postat av: Lotta Jansson

:)

2011-05-15 @ 20:19:48
Postat av: malinsetta

;)

2011-05-16 @ 10:29:07
URL: http://malinsetta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går det inte att införa ett förbud mot alla vita strumpor??

2013-07-17 @ 13:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0