släpp av kossor.


hörrni, jag vet, det blivit en hel del recept-inlägg på sista tiden. det kan bara förklaras med att det är rätt fullt upp. härligt väder och trevliga stunder ska varvas med plugg vilket gör att tiden inte riktigt räcker till. eller snarare att den prioriteras till andra saker :)

idag, närmare bestämt klockan 10.00 vankas det kosläpp. IGEN?? tänker ni. ja, svarar jag. vi var ju iväg för ett tag sedan, som jag ju nämnde i detta inlägg. det knäpptes en del bilder som jag inte har visat er, men idag tänkte jag att ni skulle få kika lite på hur ett ko-släpp kan se ut.

så håll till godo :)


äntligen!


gräs??


vi skålade i mjölk, tradition som det är :)


så kan man ju också dricka ;)


oliver var såklart med.


och han var såklart glad - som vanligt!


han behövde dock vaggas till sömn efter ett tag.


vi hade picknick i det gröna.


sköönt.

ojoj nu måste jag kila. dom skulle åka från hagaberg 9.20, vilket i princip är nu. ska värma på te och packa ner frukosten, ha det fint!


vi ses om en stund då, kossora!


Kommentarer
Postat av: karin - trattoria

härliga, härliga bilder!

2011-05-07 @ 11:18:43
URL: http://trattoria.blogg.se/
Postat av: malinsetta

karin: tack, vad glad jag blir :D

2011-05-07 @ 14:44:39
URL: http://malinsetta.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

åh :) men tack så mycket! kan säga att det är otroligt härligt oxå :)!

2011-05-07 @ 16:16:35
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0